donderdag 31 oktober 2013

FIMO kralen snijden 1

Een grote pot Beadmaker kralen staat hier nog altijd te wachten op een bestemming en vorige week zag ik opeens wat ik daar nog mee kan doen; snijden:
ks01

ks02
Met een mesje heb ik de buitenste laag er stukje voor stukje af gesneden. De kraal hou ik uiteraard niet met mijn vingers vast maar met een prikpen of breinaald, dat ligt een beetje aan de grootte van het gat in de kraal.
ks03
Ook de ovale kralen moesten er aan geloven; ik vind de test geslaagd.
ks04
Voor het oog even op een breinaald geregen.
ks07
Naast zwarte ook wat gekleurde kraaltjes gesneden
ks06
en ook het guts setje voor linoleum snijden er nog even bij gepakt.
ks08
Wat een berg afval!
ks09

ks05
En gelukkig; hand en vingers nog helemaal heel.
Volgende keer meer, groetjes Karin Robberse

1 opmerking:

  1. Dit is tof zeg, al die inkepingen. Volgens mij kun je hier echt leuke dingen mee! Dit heb je gemaakt van al bestaande kralen?

    BeantwoordenVerwijderen